Oreo BTS

이건 뭔가요? ㅎㅎ 흑설탕 호떡맛이라는데..알수없는 맛이고 아마 나같은 사람들을 낚기위해 출시한게 아닐까한다…

I have no idea what this is…and even how this taste…i got victimized on soulless marketing…:)

2026.6

Published by

Unknown's avatar

Leave a comment